Subject: FW: 24-08.kooskõlastamine
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: "Ruth Koppel" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 11:31:24 +0200

Tere.

Palun Ruth Koppel `ile täitmiseks.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, November 25, 2024 11:13 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Vs: 24-08.kooskõlastamine

Tere.

Tänan info eest ning palun jätkata maaparandusprojekti
kooskõlastamise/projektile nõusoleku andmise menetlusega.

Tervitades,

Andrei Glazatšev

REK Projekt OÜ

  _____

Saatja: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 25. november 2024 11:00
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: 24-08.kooskõlastamine

Tere.

Olete 25.10.2024 esitanud Transpordiametile kooskõlastamiseks Põlva
maakonnas Räpina vallas ja Põlva vallas asuva Laane Mets (Tromsi) objekti
metsakuivenduse maaparandussüsteemide ja metsatee rekonstrueerimise
projekti (töö nr 24-08).

Projekti mahus on muuhulgas käsitletud riigitee 18169 km 5,30 ja Laane tee
ristumiskohaga seonduvat, sh on märgitud, et ristumiskoht ei vaja
rekonstrueerimist.

Informeerime, et Transpordiamet on täiendavalt hinnanud riigitee 18169 km
5,30 ja Laane tee olemasolevat ristumiskohta ning on seisukohal, et
ristumiskoha rekonstrueerimiseks puudub vajadus. Saame nõustuda projektis
tooduga, sh liiklusmärkide 221 ja 644 lisamisega.

Jääme ootama Teie tagasisidet, et jätkata projekti
kooskõlastamise/projektile nõusoleku andmise menetlusega.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Merike Joonsaar
Sent: Friday, November 1, 2024 10:24 AM
To: [email-masked]' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 24-08.kooskõlastamine

Tere.

Tänan projekti eest. Maaparandusehitisi puudutavas osas Transpordiametil
vastuväited puuduvad.

Täpsustamist vajab aga riigitee 18169 ja Laane tee ristumiskohaga seonduv.
Nimelt on Transpordiamet RMK poolt esitatud taotluse  (manuses) alusel
väljastanud nõuded (manuses) riigitee 18169 ja Laane tee ristumiskoha
rekonstrueerimise projekti koostamiseks. Paraku ristumiskoha projekti
meile esitatud ei ole.

Kuna ristumiskoha projekt on antud juhul maaparandusehitiste
rekonstrueerimise projekti osa, siis on kooskõlastuseni jõudmiseks vajalik
meile esitada ka teeprojekt.

Selgitame, et liiklusohutuse kaalutlustel vajab muuhulgas korrigeerimist
ristumiskoha geomeetria  (vt nõuete punkt 10), mistõttu  seletuskirjas
toodud meetmed (liiklusmärkide paigaldamine) ei ole piisav.

Küsimuste tekkimisel võtke palun ühendust.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 25, 2024 2:26 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: 24-08.kooskõlastamine

Tere.
REK Projekt OÜ koostab RMK tellimusel Põlva maakonnas Räpina vallas ja
Põlva vallas asuva Laane Mets (Tromsi) objekti metsakuivenduse
maaparandussüsteemide ja metsatee rekonstrueerimise projekti (töö nr
24-08).

Riigiteede kaitsevööndisse EH4 Laane tee ja 18169 Partsi-Timo
kõrvalmaantee ristumiskohale projekteeritud vaid liiklusmärk nr 221 koos
kahe lisatahvliga „LAANE tee“ (vt joonis 2).

Täiendav info on kätte saadav projekti seletuskirjas ptk 9.2.

Tervitades,

Andrei Glazatšev

REK Projekt OÜ

+372 55 662 152

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.